I obal může zvýšit zájem o zboží

Stále více zákazníků volí raději bezstarostný a pohodlný nákup pomocí internetových stránek a zásilkových služeb. Proto různí dovozci zejména před vánočními svátky doslova nevědí kudy kam.

páska s potiskem

  • A právě v přemíře těchto balíčků se ty všedně vypadající doslova ztrácejí.
  • Nikoliv fyzicky, ale prostě na sebe nikterak neupozorní.

Proto právě ty vaše by měly být veselé nebo alespoň zajímavé. K tomu je možné využít veškerého obalového materiálu, který je cestou viditelný. Nejvíce asi upoutají lepicí pásky s potiskem, na kterých může být uvedeno v podstatě cokoliv.

  • Není problém si nechat natisknout například vtipný slogan a vedle posadit webovou adresu.
  • Tímto finančně nenáročným způsobem zvýšíte zájem o svou firmu a dostanete se do podvědomí všech, kdo s balíčkem přišli do styku.

Obal, který má několik funkcí

Velice oblíbené jsou také různé pásky nápisem, které buď informují dopravce i zákazníky anebo před něčím varují, na něco upozorňují. Jistě už každý z nás dostal balíček s označením pro křehké zboží anebo pro zboží, které se nemá klopit. Možností je nepřeberně.

  • Pokud chcete využít tuto možnost pro reklamní účely, pak se doporučují kromě zmíněné webové adresy další prvky
    • emailová adresa
    • telefonní kontakt
    • informace o poskytovaných službách.

krabice

Rozhodně ale není dobré lepicí pásku přehltit přemírou informací. Je zapotřebí vybírat pečlivě, co je pro firmu a posléze i zákazníka důležité. Kromě propagačních účelů poskytují kvalitní polypropylenové pásky se stejně kvalitním akrylátovým lepidlem jistotu, že vždy vše dorazí na své místo nepoškozené a v perfektním stavu. A to je přeci také dobrá reklama pro každou firmu. Barevný potisk může být složený ze dvou nebo tří barev. Záleží na grafické úpravě a na fantazii zadavatele. Rozměry můžete volit od dvaceti pěti do sedmdesáti pěti milimetrů.